Live every moment, laugh every day, love beyond words

fredag 20 september 2013

Vinnaren

Åh va skönt med fredagskväll och ledig helg. Vi har ätit kinamat och nyss varit ute på promenad med hundarna. Nu myser vi i soffan tillsammans. I morgon ska jag iväg med jobbet och bowla sen mat och gott hos chefen. Ska bli kul!

Vinnare i min utlottning är utsedd och det blev Frida-Vita villan! 2 lampor & 2 ljusstakar är dina. Stort grattis till dig. 
Maila mig din adress. 

Ha en skön kväll alla finingar. 
Kram Camilla 

2 kommentarer:

Det Vita Drömhuset sa...

Grattis till vinnaren!

Underbara cottonballs (Irislights) i förra inlägget, funderar på grå, orange och svarta nu till hösten men vet inte om det blir för mycket färg.... Och rosa till lillans rum.
Köper dom på Etsy, där kostar dom bara 75 kr. Ett litet tips! :)

Underbara gula kuddar du beställt. Jag är väldigt förtjust i den gula färgen när det gäller kläder. :)

Kram Åse

Unknown sa...

Hej!
Ååhh så otroligt glad jag blev nu när jag ser att jag har vunnit i din tävling! Stort leende på läpparna!
Satt precis här hemma ikväll och sa att vi har väldigt mörkt och skulle behöva fler lampor. Kunde ju inte passat bättre. =)

Tack!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails