Live every moment, laugh every day, love beyond words

söndag 20 oktober 2013

Blomma

Hej ligger i sängen på hotellrummet och drar mig efter supergod frukost. Hade en toppendag igår. Bilder kommer på det i morgon. Tänkte visa er min blomma på sidebordet i rummet. Den har börjat blomma och en väldigt annorlunda sådan. Ja inte vet jag vad jag gör men ibland har jag nog gröna fingrar :)

Snart dags att checka ut. Ska hinna med lite annat innan de är dags för lunch hos svärfar där dottern är. 

Kram Camilla 



3 kommentarer:

Villa Ell sa...

Vilken trevlig helg ni har haft!! Och vakna till hotellfrukost är ju så himla gott!!!

Ha en bra dag!
Kram Sandra

Photo by Maria sa...

Ja lite gröna fingrar verkar du ha minsann =) Tror aldrig jag sett blommor på dem..

Härligt med hotell och dess frukost =)

Kram Mia

Vikeskärs hem och ting sa...

Ja nog har du gröna fingrar. Hoppas er helg var kanon nu? :)
Kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails