Live every moment, laugh every day, love beyond words

fredag 18 oktober 2013

Julfunderingar

Hej vaknade just och fick se några centimeter snö på backen när jag drog upp rullgardinen! Ja inte gillar jag de men de går ju inte att undvika denna årstid. Dottern blev jublande glad i alla fall. 

Igår kom drömhem & trädgårds julnummer. Massa mysig läsning och jag började genast fundera på hur årets advents stake ska se ut. Har ni börjat planera nåt inför julen än? 
Tog fram min stjärna i trä jag gjorde förra året, får se vart den hamnar. 

Ha en skön fredag. 
Kram Camilla 


3 kommentarer:

FruNeroLindström sa...

Åh så mysigt, ja tänk att det bara är ca 2 mån kvar till jul. Galet.
Hoppas ni får en riktigt mysig fredag. Kram Malin

hemma hos lilla mej sa...

Ja tiden går fort till jul.Ha en mysig fredag.Kram Rita

Madeleine Berglund sa...

Hej! Åå men du, tack för en så rolig dag förra lördagen. Jag var så inspirerad när jag kom hem. Så fort Tor somnat byte jag gardiner och fixade med alla växter som jag hade köpt!!

Jag har börjat tänka jul jag med. Mysigt med alla julnummer och alla recept. :)

Nova var så gullig tycker jag, så omtänksam, nyfiken och mån om Tor.
Jag berättade om dig och H när chrille kom hem från landet. Nästa gång måste vi ses allihopa. =D

Nu ska jag natta Tor och sen rama in bilder från framkallningen.
Kram kram
Ps. Hälsa

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails