Live every moment, laugh every day, love beyond words

lördag 16 november 2013

Häst

Hej ibland behöver ju inte andra sortering va något dåligt. Som denna häst som är ett
bokstöd. Såldes för endast 50 kr då de fattas en liten bit på ena örat. Tycker bara den blev
charmigare då så den fick följa med hem. Köpte jag också på tjejkvällen förra veckan.
Ja de va en bra kväll med massa fynd shopping till billig peng.
Sånt gillar jag, då får man ju mera för pengarna.
Jag gillar inte när grejer är för dyra, då kommer snål jag fram.
Ja de kan ju kanske tyckas att jag shoppat mycket på sista tiden. Fast mycket har varit på
rea, så jag känner att jag har kunnat unna mig det.
Har ni fyndat något bland alla reor som är nu?
 
Dags för jobb, vad hittar ni på?
 



4 kommentarer:

Unknown sa...

Hejsan!
Visst är det kul att fynda. Jag har oxå shoppat endel på sistone men tyvärr inte så mycket på rea.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Det Vita Drömhuset sa...

Snygg, snygg, den gillade jag! :)
Jag är likadan, då blir jag snål! Handlar hellre massor billigt än få saker dyrt (eftersom jag tröttnar fort!)

Kram Åse

Frederica sa...

Hela den är ju nött, så bara charmigare med örat ju ;)
Nädu, inte mycket shoppande här. Men många vill ha saker finns på rea. Men just nu är jag super snål :P

Va mycket fint du shoppat på kapp Ahl ;)
Kramar

maria at inredningsvis sa...

Vilka vackra saker du har i ditt hem:) du har de jättefint

Idag har jag Giveaway på bloggen, så var gärna med:)

Ha en fin vecka

LOVE Maria at inredningsvis - En inredningsblogg för alla

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails