Live every moment, laugh every day, love beyond words

fredag 6 december 2013

Innefix

Hej i morse när jag drog upp rullgardinen så va de vitt på backen och de blåste som
attans. Nu har de slutat snöa och blivit lite ljusare. Kul med lite vitt på backen
men helst vill jag inte ha massa minus tack.
 
 
Har tagit in en till gran, står i hallen som gränsar till vardagsrum och kök.
Min plåtvas är från Dollar store, har innan haft torra kvistar i den bara.
Ja jo då den läckte minsann!! Fram med super glue, min bästa vän nu för tiden.
Ja så nu är den tät och har vatten i sig till fina granen.
 



Är minsann också klar med alla julklapparna, gudars va skönt!
Bara ägna sig åt jobbet och myset hemma resten av tiden. Känner mig rätt pyntat och klar
de är bara granen som ska in.
Julafton ska tillbringas hos mamma och pappa med brorsan och hans familj på dagen.
På kvällen blir det här hemma med Hs familj
och då kör vi på gröt och julskinkemacka. Inte så mycket fix i år för mig alltså.
 
Paketen går i röd/vit randigt och grå med silver stjärnor i år. Brukar alltid ha ett färgtema
till dom. Har ni olika julpapper eller kör ni också på nåt bestämt?
 
 

1 kommentar:

fru Larsson sa...

Klart man färgkoordinerar paketen ;) Här hemma blir det nog enfärgat papper som vanligt, men i år drar vi på med paketdekorationerna :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails