Live every moment, laugh every day, love beyond words

lördag 7 december 2013

Ljus med vers

Hej lördag och jag har jobbhelg framför mig. Idag ska även mannen på julbord med
jobbet så jag får ha egen myskväll vid tvn. Och i morgon ska
kusin grattis också. Japp ska hinna med en hel del annat än jobb.
 
På skänken i köket har mitt stora blockljus med vers fått ta plats i en av Rif skålarna.
Gillar det så mycket att jag inte vill elda på de. En stor julkula i fattigmanssilver har
jag sen lagt på kakfatet och planterat en hyacint i muggen från Dollar store.
Ja enkelt pyntat är min melodi.
 
Ha en skön lördag.
 




1 kommentar:

Linda sa...

Fint!

Här blir det första julbordet för mannen och mig ikväll. Det ser jag fram emot och jag hoppas att jag är riktigt, riktigt hungrig. :)

Kram Linda

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails