Live every moment, laugh every day, love beyond words

måndag 27 januari 2014

"Nya" kuddar

Hej de här med kuddar, kan man ha för många? Nja nej de kan man nog inte om du
frågar mig. Jag har i sovrummet, i vardagsrumssoffan, i tvrumssoffan och soffan vid
kaminen samt i kökssoffan. Ja och så har ju Nova i sitt rum.
När jag sen ser en snygging så funderar jag inte så länge på vart den ska vara utan
slår till!
Ooopss ja sån är jag, jag vet borde hejda mig lite först.
 
Nu är de ju så att jag lägger även undan i en byrå ibland också när de blir för många,
och nu har jag varit där och rotat runt. Ville ha in mera grått och mindre svart
i sovrummet så jag hittade
på den vita med grå text på, den grå med volanger på och den randiga som jag sytt själv.
Så jag bytte ut lite här på sängen.
 
Sen har jag hrmm klickat hem två rosa också som ska vara här.
Vill ha in lite pastell nu (läs igen).
Japp så får de bli. Tur de inte är stora dyra möbler jag samlar på iaf :)
 
 



4 kommentarer:

Sallys hus sa...

Hej hej!
Å vilken snygg sänggavel!
Kuddarna är superfina och det är så kul tycker jag då man kan förändra med små medel..;)
Ha en fin dag!
Kram Katarina

Vikeskärs hem och ting sa...

Kanonfint och jag är också kuddoman hihi.
Ja men det är klart hon ska med, det är bara roligt att få träffa din dotter.
Kram

Villa Ell sa...

Perfekt att förnya med nya kuddar! Och köper man till bra pris så kan man ju förnya oftare ;-)
Ha en fin dag
Kram Sandra

Sofi sa...

Hej vännen!

Så fina kuddar!
Är ju också en riktig kuddälskare, även fast jag tänker både en och två gånger innan jag handlar nu för tiden:)

Ha en mysig kväll!

Kram Sofi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails