Live every moment, laugh every day, love beyond words

torsdag 2 januari 2014

Vardagsrum

Hej igår bytte sambon övdragen i soffan och jag tog bort stjärnor & stakar i alla fönster. Fint med allt framme till jul men oj så skönt och ta bort allt. Alla hyacinter har gjort sitt och mina amaryllis blommar på sista stjälken. Liljor har de blivit på rumsbordet istället. Lite tulpaner längtar jag efter nu. 

Nu blickar jag framåt, till nya projekt och vad detta år har att erbjuda. 

Läkartid för mig och så inventering på jobbet. Ja så ser andra dagen ut i januari. 
Vad gör ni?
Kram Camilla 



1 kommentar:

Frederica sa...

Sv:
Men stackars tös!
Min systerbarns kusin har också barn reumatism, jag vet att dom haft det tufft, men jag har ändå inte vetat hur tufft det kan vara..frågar ju inte när jag inte känner så väl..
Då förstår jag att det stjäl tid, oro och ork från er. Styrkekramar!
Hon ser i alla fall lycklig och busigt glad ut när hon linslusar ibland ;) Så jag hoppas det inte stör henne för mycket, och att det minst blir bättre för henne..
Kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails