Live every moment, laugh every day, love beyond words

onsdag 15 januari 2014

Vårigt

Hej snön faller ner ute och vi har nyss kommit in helt svettiga efter all skottning.
Nu vill jag börja omge mig med pastell, vill ha vår typ nu.

På jobbet har jag packat upp massa nytt, fina kuddar, bäddset och plåtburkar av alla de slag.  
Temat på vissa delar i köket är 60-tal. Midjeförkläde i rött med prickar, glas och färgstarka
vispskålar.
Andra saker som bäddsetet är likt Cath kidston. Jag har fastnat för de fina trälådorna med
beslag på. Skulle passa i Novas rum.

Ha nu så en skön dag.
Kram Camilla









2 kommentarer:

Villa Ell sa...

Jag vill också ha vår nu!!! Ica maxi är allt bra dom ;-) massa fint! Såg att även Ellos har en hel del snyggt på inredningsdelen :-)
Snön som kom försvann här!
Ha en bra dag
Kram Sandra

Ekenäsliv sa...

Här är en till som längtar efter vår och värme!!!
Här har vi inte ens nån snö, så mörkret och det grå äter nästan upp en...
Fina saker på Maxi, gillade verkligen kudden med fågeln på:)
Kram Anna

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails