Live every moment, laugh every day, love beyond words

fredag 28 mars 2014

Klänning

Hej vab idag då febern på Nova är kvar. 

Jag är ju ingen klänningstjej men jag vill vara!
Varje sommar provar jag flera modeller och köper tillslut en. Men när sommaren gått har jag oftast använt den max 2 gånger. 

Nu klickade jag hem 4 st från Hm och provade med andan i halsen. 
Men jo då första satt hemskt men de andra tre ska jag allt behålla. 
Nu har ju jag lite svårt att inte se förbättringar i plagg. Den mönstrade gillar jag verkligen men hade lite svårt för volangen över bysten. Den va lika runt om och de gjorde att jag kände mig större där över än vad jag är. De är en rå kant så fram med saxen & klipp klipp. 
Kortade upp volangen på sidorna. Den här ska allt användas i sommar. 

Den svarta har ni på insta övertygat mig att behålla. Går ju att anv som den är eller stajla med kofta el jeansjacka. 

Har sen den tredje klänningen som jag ska ta hjälp av min mamma att fixa till. 
Ja sån är jag :)

Ha en skön fredag

Kram Camilla 




Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails