Live every moment, laugh every day, love beyond words

fredag 21 mars 2014

Lyktor

Hej nu är snön borta men de stormar ute idag.

Fredag igen, hur skönt är inte det!

På jobbet har vi fått in massa stora fina lyktor. Sugen blev jag på några modeller
och att göra om lite på altanen när det sen blir dags.  
Ja idéer på förändringar här hemma de har jag jämt i huvet. 

Nä dags att fixa lite innan de är dags för jobb vid lunch. Inte så många timmar idag
fast jobbar sen i helgen. Känns ok då Novas rum mest har små fix kvar och jag har
massor att göra på jobbet så tiden kommer gå fort där. 

Lyktor- Ica maxi 

Kram Camilla 


4 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Underbara lyktor .Ja dom får man aldrig för många av.fniss.Ha en mysig fredag .Kramar Rita

"Hemmet är min vrå" sa...

Oj så fina, och finns på Ica Maxi?? Fantastiskt. Ha en fin helg. Kram Mimmi

Sofi sa...

Hej!

Å vilka fina lyktor!
De ska jag spana in:)

Kram på dig

Maria - Wikers Liv sa...

WOW vilka lyktor! Måste nog ta en tur till Maxi snart :)
Tack för filmtips, tror inte jag har sett den... är usel på att minnas titlar ;)
Njut söndagen!
Kram /Maria

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails