Live every moment, laugh every day, love beyond words

tisdag 4 mars 2014

Vinn värdecheckar hos Gille

Hej fått chansen att få provsmaka Gilles nya choklad crisps, havreflarn doppade i äkta
belgisk choklad. Finns i kakao, mint och apelsin smak.
Ja helt perfekta till en choklad-fika-älskade tjej som jag.
De med mint var helt klart godast med lite lagom mintsmak.
 
Nu har du som läsare av Vita huset 28 chansen att vinna digitala värdecheckar
hos Gille till ett värde av 100 kr.
 
Allt du behöver göra är att lämna en kommentar här.
Har du ingen blogg så skriv med din mail adress.
 
Vinnaren dras på söndag, lycka till.
 
 


14 kommentarer:

Unknown sa...

Skulle inte vara fel att vinna det :-) jag och mina tonårstjejer älskar chokladhavreflarn ♥

Unknown sa...

Skulle inte vara fel att vinna det :-) jag och mina tonårstjejer älskar chokladhavreflarn ♥

Sallys hus sa...

Hej hej!
Å det ser smarrigt ut.
Här hos oss bor det 2 stora kakmonster å så jag och sonen..;)

Jag började skratta högt här när jag läste att din man gick loss med tigersågen innan du hunnit tömma garderoberna...haha.. det påminde mig om att min man gick loss med motorsågen för många år sedan då vi skulle sätta in altandörrar i vardagsrummet där det tidigare var ett fönster.
Han plockade bort blomkrukorna men inte gardinerna och inte tavlorna som hoppade ner från väggarna. Sen är det ju timmerstockar i väggarna (jag var inte hemma) Så det var sågspån öööverallt i hela rummet i varendaste grej. han bar inte undan eller täckte över någonting...haha..
därför är jag ALLTID projektledare här hemma numera..;)
Kram Katarina

Katja Själander sa...

Jag är gärna med och tävlar. Hemma hos mig bor 4 små kakmonster och de blir väldigt glada för Gille kakor :-)

katja_sjalander@hotmail.com

Jenny sa...

Jag skulle gärna vilja vinna & testa på dessa. Sånt kakmonster jag är :)

Välkommen Hem! sa...

KAKAAAAA!!! Ja tack!!! ;-)
Åh, jag är gärna med och tävlar!
Och motorsågsmassakern lät ju makabert, hahaha!... Hur tänkte han där liksom?? Ja se karlar som blir lite VÄL ivriga och PÅ ibland, hihi! Spännande att följa projektet!
Kram och ha det så fint!
Judita

Anonym sa...

Hej!

Skulle vara så roligt om jag fick vinna. Då ska jag bjuda min älskade dotter på lite gott fika med dom goda kakorna. Hon har nyligen övervunnit svår cancer och fått smaken tillbaka på lite godsaker. Håller tummar och tår att jag lite goda kakor får.

Kram Birgitta Abrahamsson
abrahamsson.b@hotmail.com

Anonym sa...

Hejsan!

Skulle vara så tacksam om jag fick vinna. Tycker jag är värd lite goda kakor efter att nyligen har varit sängliggande i elakartad cancer och inte haft någon aptit alls. Hoppas hoppas!

Kram Madelene Abrahamsson
MaddeVla@hotmail.com

Anonym sa...

Tjena!

Om jag vinner så ska jag och min underbara flickvän ha en mysig fikastund med dom goda kakorna. Hon betyder allt för mig! Håller tummarna hårt!

Mvh Robert Schirman
robban2014@hotmail.com

Anonym sa...

Vinner jag ska min kära fru och jag duka upp med gott fika tillsammans med våra älskade barnbarn som betyder så mycket för oss. Det skulle vi alla uppskatta. Håller tummar och tår!

Mvh Rolf Abrahamsson
rolfy49@hotmail.com

Villa Ell sa...

Här hemma bor det kakmonster kan jag lova!
Mintsmaken föll mig i smaken!
Håller tummar och tår!

ha en fin dag
Kram Sandra

Unknown sa...

De har jag spanat in i affären - de ser så goda ut! Email: malinhansson@live.com

Anonym sa...

hade jag gärna vunnit! :)
Mvh Ingrid

ingridgerdin@telia.com

Anonym sa...

Skulle passa bra med tre chokladälskande tjejer hemma.
my_hofstedt@hotmail.com

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails