Live every moment, laugh every day, love beyond words

söndag 6 april 2014

Fått energi påfyllt

Hej tack för era kommentarer om mina tankar & idéer. 
Klart jag kommer blogga vidare, inläggen kommer kanske inte varje dag. Ska sänka mina egna krav lite. 

Igår fyllde jag på energiförådet rejält. Gick runt på växtgårn och tittade på alla fina blommor & växter. Idéer om en frodig trädgård började växa fram. Inhandlade penséer och annat till krukorna hemma. 
Såg ett jättefint magnoliaträd, blev så sugen men dyrt. Så jag kikade på buskarna istället. Fick hjälp av en kvinna som jobbade där. Vi hittade en fin buske och upptäckte att den nog va felmärkt. Billig så jag slog till!!

Inne i butiken hade de mini bröllopsmässa, så mycket fint. 

Kram Camilla 










2 kommentarer:

Vikeskärs hem och ting sa...

Åå så roligt och mycket fint dem hade. Ska se om Plantagen eller Blomsterlandet har börjat att få in något. Jag vill ut och gräva hihi. Kraam

Villa Ell sa...

Det är så
Avkopplande att gå runt i trädgårdshandlar! Jag har ett magnolia träd eller hade kanske för rådjuren käkar på det så det är endast en smal gren kvar men det är nät runt nu så jag hoppas att det kanske tar sig!
Slå till till hösten då brukar de rea ut träd!
Ha en fin dag
Kram Sandra

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails