Live every moment, laugh every day, love beyond words

måndag 30 juni 2014

Min shopping i lördags

Hej första dagen på semestern och vi kände för att gå vidare i projekt-
renovera- rummen. Så vi ska dra till Ikea och köpa garderober till mitt blivande
dressingroom. Ska även passa på då att träffa vänner och kolla in deras husprojekt.
De ska gjuta grund idag. Ja och äta ute och lite annan shopping blir de säkert också :)

Så sen ska golv bytas ut och nya tapeter upp innan de är dags att piffa i mitt rum. 
Ute ska vi göra i ordning våran garageuppfart. Ja stilla är svårt och vara fast
det är semester :)

Shoppade en limegrön ros i lördags till halva priset, gillas. Den ska planters ut sen.
Och Ernst skyltar dill & persilja. 
Snyggt blev de i pallkragarna. 

Kram Camilla 





2 kommentarer:

Unknown sa...

Vilken häftig ros, och de där skyltarna är så snygga!
Jag har oxå svårt att vara stilla.. typ jämt ;)

Glöm inte att vara med i min fina utlottning!

Kram Catta

Anonym sa...

Snygga skyltar, funderar på om jag inte skall byta ut mina. Det är det bästa med semestern, lugn och sen full fart.
Ha en underbar semester!
Kram Birgitta

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails