Live every moment, laugh every day, love beyond words

onsdag 6 augusti 2014

Ernst

Hej kollar ni på Ernst? Klart ni gör :) 

Det blir väldigt fint i huset fast nu skulle jag vilja se honom göra ett modernare
hus. Detta lantliga passar ju inte alls min stil och förra sommaren va de ju ett
orangeri. Inte alla direkt som har ett sånt stående på tomten.  

Fast de runda marmorerade bordet han gjorde i förra programmet gillade jag. 

Har två små projekt på g här hemma och de är något med både marmor & bord. 
Ni får se sen. 

Kram Camilla  

1 kommentar:

Ekenäsliv sa...

Sitter som klistrad och dottern likaså;-)
Kan plocka med mig en del saker och sen bara njuter jag av hans sätt att vara. Visst lite mycket ibland, men samtidigt så härligt med människor som liksom lever ut helt och fullt!
Ha de så gott och va spännande med ditt projekt!
Kram Anna

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails