Live every moment, laugh every day, love beyond words

lördag 16 augusti 2014

Fyndat satsbord

Hej de är bra att ha sambon jobbandes i grannstaden som är större än våran.
På så sätt är det lätt att få hem blocket köp :)
 
I torsdag kom han hem med mitt nya fynd. Ett satsbord för ynka 40 kr.
Visst de är en liten skada på ena bordsskivan men va gör väl de.
 
Men jag vet inte om jag ska spackla igen hålet och sen måla skivorna svarta.
Eller sätta marmorplast på dom.
Eller bara ha dom vita och låta piffet dölja hålet.
 
Hmm ja jag börjar nog så här.
Marmorplasten har jag ju redan på ett bord i vardagsrummet och på brickan i köket.
 
Väntar hem lite annat piff hit som jag har beställt från Ellos.
 
Ha en skön lördag.
 
 
 




1 kommentar:

madelene sa...

Alltså fynd när de är som bäst! Jättefint ju o som du säger, vad spelar den där skråman för roll när man kan dölja det med piff :) ha en härlig lördags kväll!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails