Live every moment, laugh every day, love beyond words

fredag 31 oktober 2014

Ny jacka & kudde

Hej när jag klickade hem de nya julkulorna från Hm, som INTE har kommit än, så
blev det denna fina jacka också.

Ville ha en snygg jacka med olika detaljer. Hade provat liknande jacka på Hm i stan som va
mera A-linje formad. Men ne den passade inte min figur.
Hittade sen en på en lokal affär men den va för kort tyckte jag. Sen provade jag en Vila jacka
men den va huur liten som helst i storlekarna.

Hoppades att denna skulle passa och de gjorde den, lycka!! (ja ytlig sådan)
Den har grovt typ stickat tyg med fejk skinnärmar. Sen va den på rea också, 319 pix.
Japp så nöjd är jag. Nu när de är frostbitet ute ska den allt användas flitigt.

Ett kuddfodral slank visst med också, gillar ju leoprint. Passade super i soffan.


Idag är jag hemma med min snuva för att vila inför helgens jobbpass. Passar på att bara
skrota runt i mysbyxor och flyttar på lite saker.

Kram Camilla






1 kommentar:

Anonym sa...

Super snygg jacka, precis vad man behöver i bland. Härligt kuddfodral, skall gå in och kolla inredning på HM...har faktiskt aldrig gjort det.
Krya på dig!
Kram Birgitta

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails