Live every moment, laugh every day, love beyond words

söndag 25 januari 2015

Vad jag INTE

Hej har provat på nu att INTE bädda igen hela sängen, så som jag tipsade om i ett
tidigare inlägg. Men nja vet inte om jag gillade de. Tror jag fortsätter att bädda som
jag brukade. Ett tag till i alla fall tills jag hittar snyggare örngott :)


Har sett på flera bloggar att de berättar vad de INTE gör så jag hakar på.

Jag dricker inte öl/kaffe/te, äter inte choklad med apelsin i, har inte blått i min
inredning, gillar inte höga höjder, kan inte vissla, gillar inte tickande klockor,
jag tränar inte, har inte facebook, går inte på A-brunnar, jag har inte nå lokalsinne
och jag kan inte fickparkera.

Japp det är lite vad jag INTE gör.


Kram Camilla





1 kommentar:

Det Vita Drömhuset sa...

Haha ja vi var rätt lika där ja!

Kram Åse

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails