Live every moment, laugh every day, love beyond words

söndag 8 mars 2015

Kuddar

Hej jag älskar kuddar, ja då menar jag Äääälskar!!
Jag har dom överallt här hemma och vissa ligger undanstoppade. 
Flyttat runt på dom i torsdags och tog fram de ljust rosa. 
Sen gjorde jag misstaget att räkna alla. 
Jisses jag har 40 stycken!!
Hjälp inte trodde jag de va så många. Då finns de även kuddfodral och innerkuddar
som inte är upplockade ur plasten och inte är medräknade!?!

Har på Novas säng, våran säng, i en korg på golvet, i stora rumssofforna, på en stol, i 
kökssoffan, i gillestugan-soffan, i en fåtölj och i tv rumssoffan. 

Hmm behöver jag säga att jag satt förbud på mig själv att köpa nya! 

Har ni nåt som ni har lite för många av?

Kram Camilla 

3 kommentarer:

Sofi sa...

Hihi och jag som tycker jag har många kuddar;)
Här ligger jag allt i lä:)
Jag har inte så mycket kuddar men många kuddfodral, det är min last även fast jag blivit bättre på att inte köpa så mycket nu:)
Fina är de med, alla dina kuddar!

Ha en bra dag!

Kram Sofi

MINA TVÅ HEM sa...

O ja det finns en hel del även hos oss,
jag tänker inte räkna dem för jag vet att det kommer nya igen efter en tid.
När man jobbar med inredningsgrejer så det liksom kommer bara automatiskt alltid hem några när det kommer nya till affären.
Ha en trevlig söndag!
Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

Anonym sa...

Oj, så många kuddar... Måste erkänna att jag har ganska många fårskinn både stora och små. Skall försöka undvika att köpa några fler... misstänker att det inte går.
Kram Birgitta

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails