Live every moment, laugh every day, love beyond words

söndag 14 juni 2015

Blivit med hus

Hej har ju glömt och visa vad som blev klart i veckan nämligen Novas egna hus. 
Ja en lekstuga alltså!
Åh va kul hon har där. Kan stänga in sig en längre stund och man hör hur hon
pratar & fixar. 
Vi har fått den och fraktat hem den från grannstan. Målartvättat den och målat 
om den in/utvändigt samt lagt ny trall på farstukvisten. Den står på plattor
och den dan hon inte leker där längre kan jag tänka mig en paviljong där istället. 
Sen kommer de även bli en trall till höger om den som hon kan ha sin bänk på. 

Jag har häfftat dit gardinen i fönstret, enkelt och hållbart. Docksängen hade
jag när jag va liten. Inredningen går i rosa och leksakerna kommer från gekås &
Netto. Vaxduk ICA Maxi och stolar/bord Ikea. Innanför dörren har jag klippt till en
10kr dörrmatta från Jysk till en blomma och häftat fast. Den flätade väskan
är från Hm och brevlådan Bruka. 

Bild serie följer och förebild längst ner. 

Kram Camilla 













1 kommentar:

"Hemmet är min vrå" sa...

Härlig lekstuga. Jättefin. Ha en fin midsommar. Kram Mimmi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails