Live every moment, laugh every day, love beyond words

söndag 25 september 2016

Vattenslang

Jag har pratat om nya vattenslangar nu när vi dränerat och fixat vattenutkast
på flera ställen på huset. Jo sa mannen men jag har ju flera meeeeter liggande. 
Hmmm jojo men den är GUL!!

Har visat Garden glory på bild och han har fnyst lite ointresserat. 
Idag har vi vart på Åsby hem & trädgård i Hallstahammar. Där har de just denna
slang med tillbehör. Visade honom igen
och förklarade att de är som när han 
köper verktyg, han vill ha de bästa. 

Nu vet ju inte jag nå om kvalitén på detta 
märke. Fast lite bra måste de ju va, de kommer i värsta fina kartonger & påsar. 
Ja de vet ju hur de ska presentera de
när de ska tilltala oss kvinnor. 
Fast tom jag tycker att priset är saftigt. 
(Den rosa & gula va de 50% på men njaaa)

Så nu har jag googlat, fick det i uppgift av sambon, och hittat vit slang på Fyndiq.

Nån som har nån annan ide, tips eller erfarenhet?

Camilla 











1 kommentar:

Anonym sa...

Så läckert, har aldrig tänkt på att vattenslangar finns i olika färger. Vi har en grön och jag trodde att alla var gröna... hihi.
Kram Birgitta

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails